دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 14:42

 آئین تجلیل از مفاخر و مشاهیر بافق در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نخستین آئین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق با نکوداشت مقام علمی دو تن از فرهیختگان این شهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار شد.
کد خبر : 42996

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین آیین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق، دکتر محمد علی برخورداری بافقی و دکتر سید محمود صدر بافقی با حضور حجت‌الاسلام معزالدینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار و امام جمعه بافق، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، پزشکان، استادان و دانشجویان استان و شهرستان در تالار آفرینش دانشگاه اسلامی واحد بافق برگزار شد.


مشاور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این مراسم پاسداشت و نکوداشت بزرگان علمی هر منطقه را یک نوع عمل نیک و ماندگار عنوان کرد و گفت: بزرگداشت فرهیختگان و مفاخر فرصتی است تا زوایای پنهان شخصیت‌های علمی و ادبی کشور نمایان شود تا از آنان به عنوان چراغی برای آیندگان روشن کنیم.


فرهاد اصغرنیا از عمل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در اجرای مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان قدردانی کرد و افزود: دانشگاه آزاد بافق بنا به رسالت خود پیشقدم در اجرای طرحی ماندگار در شهرستان شده است که بی‌شک سندی ماندگار بر شناسنامه این شهرستان می‌شود.


فرماندار بافق نیز در این مراسم گفت: این مراسم فرصتی شد تا با قدردانی از زحمات این دو عزیز فرهیخته و افتخاراتشان، تفکری کنیم در فرهنگ، علم و ادب مردمان دیار بافق.


سید مهدی طلایی مقدم پیشرفت و آینده بافق را در گروه هم‌اندیشی، همکاری و هم فکری مسئولان و اقشار مختلف دانست و خاطرنشان کرد: نخبگان و فرهیختگان شهرستان در توسعه و پیشرفت این دیار به عنوان ایده پرداز و مدیریت راهبردی مجموعه محسوب می‌شوند.


وی با توجه به تدوین سند توسعه شهرستان بافق در چهار محور و توضیح زیرساخت‌های موجود شهرستان گفت: سند توسعه شهرستان بافق در چهار محور صنایع معدنی و جوار معدنی، صنایع ریلی، بخش کشاورزی و پرورش آزیان آبشوری و حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدوین شده که با وجود منابع انسانی غنی و وجود فرهیختگان و نخبگانی همچون برخورداری و صدر در کنار منابع خدادادی بیشمار آینده‌ای درخشان را برای آینده بافق رقم خواهد زد و این مهم با همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته